Tilmeld dig nederst på siden

til

CSR – Få fremtidssikret din virksomhed med bæredygtige forretningsmodeller

Hvordan kommer din organisation eller virksomhed godt i gang, eller godt videre, med at skabe resultater gennem CSR (virksomhedens samfundsansvar) og bæredygtighed?

Det har du mulighed for at høre om, når Metalskolen Jørlunde onsdag den 15. maj inviterer til spændende workshop med temaet CSR, hvor der ligeledes vil være mulighed for at nyde en dejlig frokost og netværke med de andre deltagere.

Oplægsholder Annabeth Aagaard giver dig den nødvendige viden, redskaber og cases til, hvordan din organisation eller virksomhed kan arbejde konkret og resultatskabende med CSR.

Dagens program:

09.00-9.20                              Let morgenanretning

9.20- 9.30                                Velkommen v/ Metalskolen Jørlunde

09.30-10.30                            Indlæg om “Skab resultater gennem CSR og bæredygtighed”

– Hvordan integrerer man CSR i virksomhedens funktioner (HRM, administration, salg/marketing, produktion, logistik)

– Hvordan kommunikerer man bæredygtighed – internt og eksternt

– Hvordan skaber man innovation og nye forretningsmuligheder gennem bæredygtighed

– Cases og værktøjer

10.30-10.45                            Pause

10.45-11.30                             Workshop: Udvikling af CSR handlingsplan

11.30-12.00                            Walk-and talk udendørs på Metalskolens skønne område

12.00-13.00                            Frokost og mulighed for at netværke med andre deltagere

13.00-13.30                            Rundvisning på Metalskolen Jørlunde for dem som har lyst

Annabeth Aagaard er en yderst populær foredragsholder, der gennem sin viden om ledelse, innovation, forretningsudvikling, digitalisering og bæredygtighed har givet konkrete redskaber til virksomheder og kommuner. Hendes foredrag er altid baseret på den nyeste viden og forskning, men samtidig anvendelsesorienteret, så deltagerne får fornyet inspiration, viden og konkrete værktøjer, som er med til at gøre en forskel.

Annabeth Aagaard er lektor, ph.d. og leder af forskningscentret, Center for Business Development, på Aarhus Universitet. Hun har igennem 20 år arbejdet som leder, forsker og strategisk rådgiver sammen med Danmarks største virksomheder. Derudover er hun direktør i konsulenthuset, KnowledgeHouse. Hun har udgivet et hav af artikler og 10 bøger indenfor innovation, ledelse, bæredygtighed og digitalisering.