Blåregnhaven

Værelser

Vi har 135 værelser fordelt på 3 fløje.
Alle værelser er nyistandsatte med eget bad og toilet, gode senge, tv og trådløst netværk. Der følger desuden både sengelinned og håndklæder med. Værelserne er praktisk indrettet og har udsigt til grønne områder. I hver fløj forefindes vaskemaskine og tørretumbler til fri afbenyttelse under opholdet.

Enkeltværelse

De nyrenoverede enkeltværelser er praktisk indrettede. med gode senge og dejligt lysindfald.

Dobbeltværelse

Vores 15 nye dobbeltværelser er meget store, indrettede med hyggehjørne og arbejdsplads.

Max Bæhring værelse

Max Bæhring fløjen værelser er store og lyse, – nyindrettede med moderne Skandinavisk design.

Nyrenoverede lækre badeværelser

Også vores badeværelser er blevet renoverede blandt andet med nyt bruseområde.

Værelser

Alle værelser er udstyrede med sengetøj- og linned. For at skåne vores rengøringsteam, beder vi vores gæster om at tage sengetøj af inden afrejse, og lægge det på gangen uden for værelset. Vores værelser er alle dyre- og røgfri. Der kan ryges udenfor skolen på afmærkede områder, i vores rygegård, eller i rygeboksen i kælderen.

Metalskolens Møde hæfte og egen kuglepen

Forespørgsel

Hans Rasmussen Salen gruppeopstilling

Restaurant