Max Bæhring fløjen

Max Bæhring fløjen er en bygning for sig selv – med egen indgang, dog forbundet med en underjordisk tunnel, så det er muligt at komme tørskoet frem, når du ønsker at benytte Metalskolens øvrige faciliteter. Mødelokalerne er indrettet i moderne stil med udgang til egen terrasse.

Max Bæhring Mødelokale 10

Max Bæhring fløjens største lokale er Mødelokale 10, der som plenum kan rumme op til 22 personer. Her er det også er muligt at indtage en privat middag i uforstyrrede rammer. Metalskolens dygtige kokke tilbereder menuen i det nærliggende køkken.

Max Bæhring Loungen

Max Bæhring fløjens stemningsfyldte lounge, er et helt unikt sted at mødes efter endt arbejdsdag. Her kan dagens indhold diskuteres i uformelle rammer, eller man kan mødes med kolleger og lære hinanden bedre at kende.

Max Bæhring Mødelokale 12

Max Bæhring fløjens mødelokale 12 er et lyst og velindrettet lokale, der rummer 12 personer. Udgangen til egen terrasse og grønne omgivelser giver mulighed for at tænke store tanker.

Max Bæhring værelse

Max Bæhring fløjens 20 værelser er fordelt på 7 dobbelte og 13 enkelte. Kendetegnende for alle værelserne er, at de er nyistandsatte og indrettet med møbler fra de bedste danske designere.

Max Bæhring fløjen

er med sine Mødelokaler i særlige omgivelser, stedet hvor I kan være jer selv omgivet af skøn natur og med ro til at tænke store tanker.

Forespørgsel

Værelser

Restaurant

Konferencecenter Metalskolen Jørlunde, Slagslundevej 13, 3550 Slangerup, Danmark